tantenpahammarstromsfisk.se

Kommentarer

Postat av: Blogg.se

Publicerad 2016-08-10 08:26:03

Lycka till med din nya blogg!

Svar: Tack! Jag behöver det!!!
Pernilla Gillberg

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-08-10 13:52:36

jag tycker du klarar dig riktigt bra. skriver bra om spännande saker - till exempel kärleken till mat och spännande människor av icke standardiserat slag. Keep going/Ingvar

Svar: Tack! Jag behöver all support jag kan få här känner jag... Galet läskigt och tant är ute på djupt vatten....
Pernilla Gillberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla Gillberg

Matvrak på +++23 som äter och dricker oavbrutet.. Äger och driver Hammarströms Fisk i Stockholm sedan 10 år tillsammans med Ulrika Högberg. Världens roligaste ställe i min utsago. Häng på och se vad vi gör där vettja! Väl mött/ Pernilla

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela