tantenpahammarstromsfisk.se

Jag har gått ner i vikt!

Publicerad 2017-02-09 07:15:25 i Knäpp, Mat, NK, dårhus, strömdahlsjuveler, vikt,

 
Har verkligen träningsvärken från h-vete... 
Så jag dricker inte bar vin utan tränar också fast det väldigt sporadiskt ska tilläggs... 
Fast nu har det visst gett resultat! 
Jag väger mig ju aldrig men nu syns det! 
Hurra! 
 
Jag har gått ner två storlekar, det du! 
2 storlekar! 
Kanske inte i tum eller i från L till S utan från 58 till 56!! 
 
 
Jag gör ju sällan som vanliga människor som bekant så var jag har inte förlorat vikt på låren eller magen som brukligt är... 
Nej jag har förlorat på brösten, precis där man vill eller hur? 
Och så har jag gått ner på fingrarna!😳
Vad är det? Tappa vikt på fingrarna?!?! 
Hur dumt får det bli?
Masade mig ner till NK i går för att ta in ringarna igår och undrade stilla om jag skulle fortsätta det här med träningen? 
 
Vad blir näst? Örsnibbarna? 
 
 
Fast jag har ju gått ner ca 5 hg och det är ju ganska mycket när det är på fingrarna...
Nä lägger ner träningen, roligare så och mindre stön från Pernilla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla Gillberg

Matvrak på +++23 som äter och dricker oavbrutet.. Äger och driver Hammarströms Fisk i Stockholm sedan 10 år tillsammans med Ulrika Högberg. Världens roligaste ställe i min utsago. Häng på och se vad vi gör där vettja! Väl mött/ Pernilla

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela